Utforska våra prenumerationer och funktioner i detalj
Jämför funktioner
Servrar & hosting
Parametrisk 3D-visualisering
Offertritningar
Obegränsade användare, administratörer och utvecklare
Delat dokumentbibliotek
Inloggade användare & spara/ladda konfigurering
Stöd för flera språk
Export av BIM och STEP
Integrationer för CPQ och e-handel
Quote File Service - REST API
Ritningsimport vid konfigurering
Formler via server (Secret Formulas)
Design Automation Service - REST API
lite
€80
App/Månad
För små företag som vill komma igång med visuell produktkonfigurering
standard
€160
App/Månad
För företag som behöver visuell produktkonfigurering med integration till handelsplattformar
pro
€320
app/månad
För företag som vill ha ännu mer avancerad automation
Vanliga frågor
Hur kommer vi igång med att implementera DynaMaker?
- Du kan skapa ett utvecklarkonto och bygga din app på egen hand
- Du kan anlita en erfaren DynaMaker-expert för att bygga din app. Om du vill anlita någon, kontakta oss och berätta om din projektidé, så kommer vi matcha dig med rätt expert.
Här kan du läsa mer om implementation.
Vad är ett demomöte?
Detta är ett digitalt möte via Google Meet eller Microsoft Teams där du får prata med någon från DynaMaker-teamet. Du kommer att bli kontaktad för att boka tid. Ett demomöte är vanligtvis 30 till 60 minuter och under demon kommer vi:
- Visa liveexempel på DynaMaker-appar
- Visa hur tillverkningsföretag har sparat tid och pengar med DynaMaker
- Visa huvudfunktionerna och hur du kan använda dem i din offertprocess
- Diskutera dina behov och möjliga vinster genom att använda DynaMaker
- Diskutera hur du kan gå vidare med ett DynaMaker-projekt
När kan jag välja prenumeration?
När du har ett utvecklarkonto och vill publicera din app så får du välja vilken prenumeration du vill ha i kassan.
Vad betyder de olika funktionerna i prislistan?
Håll muspekaren över den listade funktionen och en pratbubbla med en förklaring dyker upp. Det finns också mer information i vår utvecklardokumentation.
Hur funkar prenumerationen?
DynaMaker tillhandahålls som en Software as a Service (SaaS) med en månadsavgift per applikation. Du kan pausa eller avbryta när som helst.
Vilken prenumeration rekommenderar ni?
För de flesta företag rekommenderar vi Standard.
Hur många appar behöver jag?
Vi rekommenderar en app per produkt eller produktfamilj. Om du har en CPQ-lösning och behöver visualisering för dina konfigurationsmodeller behöver du en app för varje konfigurationsmodell. Om du behöver två applikationer och kommer att köpa standardplanen kommer din månatliga prenumerationsavgift att vara 2 * 160 € = 320 €
Behöver jag koppla ihop DynaMaker med ett annat CAD-program?
Nej, DynaMaker fungerar oberoende av annan CAD-programvara. Du kan använda traditionell CAD för produktutveckling och DynaMaker för den visuella CAD-konfigurationen och CAD-automationen online.
Behöver jag installera något på min dator för att använda DynaMaker?
Nej, du behöver inte installera något på din dator. DynaMaker tillhandahålls direkt i datorns webbläsare. DynaMaker fungerar också genom webbläsaren på surfplattor och telefoner.
Hur betalar jag för prenumerationen?
När du har ett team i DynaMakers utvecklingsmiljö kan du gå till utcheckningen och betala med kort. Om du vill betala med traditionell fakturering, kontakta oss så hjälper vi dig att hantera betalningen.
Vilka betalningsmöjligheter erbjuder ni?
Du kan betala med kredit- eller debittkort, eller genom traditionell faktura.
Ingår moms i priserna?
Nej, moms tillkommer på priserna ovan
Erbjuder ni anpassade lösningar för större företag (enterprise)?
Ja, om du är intresserad av speciallösningar eller behöver väldigt många appar, kontakta oss så diskuterar vi gärna dina behov.
Behöver jag hantera servrar när jag implementerar DynaMaker?
Nej, det behöver du inte. Servrar, hosting och publicering av din DynaMaker-app ingår i månadskostnaden och sker automatiskt. Att släppa en ny version av din app är smidigt och den blir tillgänglig direkt.
Kan jag betala för prenumerationen i andra valutor?
Ja, kontakta oss så löser vi det.
Vill du veta mer?
Är det något om priserna du vill prata om? Kontakta oss så reder vi ut alla dina frågor.
Vad säger våra kunder?
Med DynaMaker sparar vi mycket tid tack vare automatiska offertritningar och 3D-filer. Kunden kan också designa sin egen arbetsbänk om de vill.
– Carl, Produktägare Rostfria produkter
Att utveckla i DynaMaker är både lätt och förlåtande då verktyget ger tillgång till utmärkt dokumentation och ett logiskt arbetsflöde.
Hugo, utvecklare och ingenjör
DynaMaker har möjliggjort för våra kunder att kunna bygga sin drömhylla i precis rätt storlek på vår sajt shelfhelpnow.com.
Ana, grundare av Shelfhelpnow.com